14 лютого, в ефірі телеканалу "Беларусь 24" у інформаційно-аналітичній програмі в рубриці "Акценти" показали карту України без анексованого Росією Криму, що порушує українське законодавство.

Про це заявили у Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення.

У програмі показали віртуальну карту країн-членів регіонального об'єднання Центральноєвропейська ініціатива, куди входить і Україна.

"На цій карті територію української держави зобразили без Криму", - наголосив регулятор.

Як зазначили у Нацраді, це свідчить про те, що телеканал підтримує агресію Росії щодо України та анексію Криму.

Популярні новини зараз

Олег Боднарчук присоромив Тіну Кароль через премію Yuna: "Кумир епохи, на якого ми заслужили"

"Міс Всесвіт" від України Єлизавету Ястремську зацькували через костюм: "Були погрози"

Віктор Павлік показав життя без вагітної Реп'яхової: шкварчить і смажить

Арсен Мірзоян показав себе до зустрічі з Тонею Матвієнко: "Щось я був зашироким"

Показати ще

Крім того, це порушує й Закон України "Про інформацію".

Також зазначається, що телеканал транслює необ'єктивну інформацію щодо поточних подій в Україні, порушуючи загальноприйняті журналістські стандарти. Так, наприклад, 26 лютого в інформаційно-аналітичній програмі "Главный эфир" порушено баланс думок щодо окремих політичних події в Україні, результатом чого стало однобоке їх висвітлення.

Нацрада закликала керівництво каналу привести у відповідність зміст програм до законів України "Про телебачення і радіомовлення" та "Про інформацію", інакше регулятор поставить питання про припинення трансляції каналу в Україні.

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.ua", з українського ефіру зник "17 канал", який поплатився за прокремлівську позицію.