Клієнт «ПриватБанку» поскаржився, що йому не подобається ставлення до нього працівника мінстанови. Про це він написав на сторінці minfin.

За словами чоловіка, він завжди вчасно сплачував за кредити, однак одного разу трохи затримав виплату. Дзвінок від банку не забарився, причому з клієнтом спілкувалися у досить грубій формі.

«Купа питань до цього банку. Наприклад, коли ти довгий час є клієнтом, і вчасно платиш відсотки по кредиту, але одного разу затримав. Тобі дзвонить якась *** і починає з тобою розмовляти так зверхньо, що ти тупо ***. Тобто ти є клієнт банку, вони на тобі заробляють гроші, але дозволяють собі зверхній тон», - скаржиться українець.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Крім того, він розповів, що банк на свій розсуд визначає розмір кредитного ліміту, чим ускладнює життя клієнтам.

Популярні новини зараз
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Показати ще

«У мене був ліміт по оплаті частинами 38 чи 40 тисяч. Я мав там декілька договорів на суми 23 — 17 і 9 тисяч. Одного разу мені знадобилось терміново взяти річ, яка попала під акцію, і вписувалась в мій ліміт. Я одразу закрив усі договори достроково. Підтвердження про їхнє закриття отримав в додатку. Але ліміт не відновився повністю. Тобто моя нормальна логіка виявилась ***, бо банк сам там щось вирішує в односторонньому порядку», - жаліється чоловік.

Він також зазначив, що вирішити важливі питання по кредитам через операторів чи якось інакше «тупо нереально».

«Осад залишається фіговий», - резюмує ображений клієнт.

У банку клієнту нагадали, що на кредитну історію впливають безліч чинників, і не варто звинувачувати в усьому фінустанову.

«Ліміт по «Оплаті частинами» залежить від багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен з них має свою вагу», - нагадали в «ПриватБанку».

Нагадаємо, раніше Українці скаржаться на погрози від Vodafone: лякають колекторами за борги.

Як повідомляє портал «Знай.uа» Мій провайдер або оператор змінює вартість послуг-поради юриста.

Також «Знай.uа " писав, що Lifecell довів абонента до істерики, спілкувався з ботом 40 хвилин: "ви до * нчені".