Українці продовжують скаржитися на жахливий сервіс комапанії "Укрпошта". Цього разу клієнту розбили вміст посилки.

Про це стало відомо завдяки відгуку клієнта на порталі Otzyvua.

Так, чоловік виявив, що посилка приїхала розбитою ще на відділенні "Укрпошти". Працівники пошти відмовилися складати акт про пошкодження мотивуючи тим, що огляд заборонений.

Як зазначив чоловік, відправник посилки наполягала на тому, що товар був оглянутий на відділенні, так як в ній знаходиться скло.

"Отримав на поштовому відділенні № 32500 посилку, а в ній побитий товар зі скла, на пошті відмовилися складати акт про пошкодження мотивуючи тим, що огляд не дозволений!Хоч я відкрив посилку на відділенні після того, як оплатив і не виходив з відділення! Чергове кидалово Укрпошти на відділенні відправки №51933 сказали що огляд посилки не дозволений, хоч відправник наполягала на тому щоб огляд був дозволений, так як скло і на посилці писалося "Обережно скло!", - йдеться у відгуку.

Популярні новини зараз
Більше не видурять гроші: як перевірити, що сайт, банківська картка чи мобільний номер є шахрайськими ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити Готуйте свої гаманці: українцям з 1 липня збільшать виплати, кому пощастить
Показати ще

Укрпошта, кадр з відео
Укрпошта, кадр з відео

Чоловік звернувся на гарячу лінію про відшкодування збитку, де йому повідомили скласти акт, але ніхто з працівників відділення робити цього не збирався, нібито за посилку вже заплатили і кошти за неї були відправлені.

"Безсовісне ставлення до клієнтів, мабуть їм вони не потрібні!Звернувся прямо у відділенні на гарячу лінію про відшкодування при мені начальнику відділення 32500 сказали скласти акт але вони відмовилися! Сказали щоб я забирав додому побитий товар, так як я за нього вже заплатив і вони вже відправили кошти! НЕ РАДЖУ НІКОМУ КОРИСТУВАТИСЯ ТАКИМ СЕРВІСОМ І УКРПОШТОЮ!Все одно нічого не доб'єтеся!", - написав незадоволений клієнт.

Нагадаємо, раніше Українці показали головні недоліки Укрпошти: "посилки лежать по місяцю, обслуговування-равлики"

Як повідомляє портал «Знай.иа» Українець у відділенні "Укрпошти" став свідком комунальних баталій: пенсіонери на сходинках, спека і зламані комп'ютери

Також «Знай.иа " писав, що "Укрпошта" доставила киянці посилку за 9 днів, здерши гроші за терміновість