Один з найбільших державних банків України "ПриватБанк" продовжує робити нерви своїм клієнтам. Цього разу українець, який підписався в мережі "Віктор", розповів про свою історію з блокуванням картки і коштів на ній.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що термінал "ПриватБанку" просто заблокував гроші і картку клієнта, тим самим змусивши громадянина тривалий проміжок часу чекати на свої кошти.
Про це стало відомо завдяки новому зверненню клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Тиждень тому, термінал приват банку, по вулиці Борщагівська 154, заблокував мої гроші і карту. Минув вже тиждень, я досі не отримав свої гроші назад. Дані гроші було призначено для оплати рахунків, пеня зростає, банк стверджує, що потрібно чекати до 14 днів.
Я звичайно все розумію, але як сервіс інтернет банкінгу в 21 столітті може так довго затримувати кошти, які були заблоковані в їх терміналі не з вини клієнта. Чому я повинен взагалі чекати від когось свої кошти?", - пише клієнт "ПриватБанку".
Також варто зазначити той факт, що офіційні представники "ПриватБанку" все таки надали відповідь: "Приносимо вибачення за тривалий розгляд питання. Заявку на повернення коштів подано. Регламент обробки заявки 1 день. Дуже рідко, у випадках, коли необхідна інкасація - до 14 днів. Разом з цим наші фахівці роблять все можливе, щоб вирішити ваше питання якомога швидше. Про результати обробки заявки ви будете сповіщені у вигляді повідомлення на мобільний телефон".
Раніше повідомляли, рахунок клієнтки ПриватБанку "схуд" на 19 тисяч гривень посеред ночі – "Як повернути гроші?!".
Як повідомляв Знай.uа, клієнтів ПриватБанку змушують стояти на спеці до вечора, українець не витримав у черзі: "Чому зобов'язані витрачати весь день?".
Знай.uа писав, ПриватБанк кілька місяців не повертає гроші за авіаквитки: "Таких пасажирів немає".