ASA наказала Adidas відмовитися від реклами спортивних бюстгальтерів, в якій були показані зображення оголених грудей, після того, як кілька скарг визнали наготу «безпричинною».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний пост розмістили на порталі «Daily Star»
Реклама спортивного бюстгальтера Adidas була заборонена за показ "сексуальних" зображень більш ніж 60 жіночих сосків.
Німецька компанія поділилася колажами з оголеними грудьми в соціальних мережах в рамках нової кампанії, спрямованої на "прославлення різних форм і розмірів" і "ілюстрацію різноманітності".
Однак 24 людини поскаржилися на "невиправдану" наготу, і питання було відправлено в управління за стандартами реклами (ASA).
Скарги стосувалися трьох різних плакатів, у тому числі одного, опублікованого в офіційному акаунті Adidas в лютому.
У цьому твіті було показано 20 пар оголених грудей різного кольору, форми і розміру шкіри, а також 43 різних стилю бюстгальтерів.
ASA у Великобританії постановило, що зображення не повинні були розміщуватися там, де їх могли бачити діти, оскільки вони «можуть викликати масові образи».
Пост з піксельними грудьми також був визнаний сексуальним.
ASA заявив: "Хоча ми не вважали, що зображення жінок було відкрито сексуальним або об'єктивувало їх, ми відзначили, що груди були в центрі уваги в рекламі, і менше уваги приділялося самим бюстгальтерам, які згадувалися тільки в супровідному тексті. Оскільки реклама містила відверту наготу, ми порахували, що вона вимагає ретельного таргетингу, щоб не образити тих, хто її переглядає. Дві реклами представляли собою великі плакати, що з'являлися в нецільових ЗМІ, і тому їх могли побачити люди різного віку, включаючи дітей. Оголошення не повинні знову з'являтися у формах, на які подана скарга. Ми сказали Adidas UK Ltd, щоб їх реклама не викликала образ і була відповідально налаштована".
У відповідь Adidas заявив, що, на їхню думку, зображення не були випадковими, а скоріше «покликані відображати і відзначати різні форми і розміри».