Один з найбільших українських мобільних операторів, компанія Vodafone, яка користується популярністю серед великої кількості українців, як усередині країни, так і далеко за межами держави, продовжує підносити своїм абонентам вельми неприємні "сюрпризи".

Цього разу абонент компанії заявив, що при купівлі нового мобільного номера з магазину він отримав проблеми з кредиторами, які вже були повішені на цей номер.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора Vodafone на порталі для відгуків Otzyvua.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

"Вже писав відгук на цю тему, була надія, що згодом воно покращиться, але все стає гірше з кожним днем. Нова цим карта, з магазину. За три місяці користування щодня по кілька дзвінків від колекторів.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Якою буде максимальна пенсія у 2025 році: чи очікувати українцям на підвищення виплат Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Вже більше сотні номерів у чорному списку. Номер неможливо використовувати у банківських чи державних установах, бо на ньому чийсь кредит висить. Нині вже дзвонять із погрозами.

У месенджерах зареєструвати неможливо. Заміна номера оператором не передбачена, а також повернення коштів за товар/послугу неналежної якості. Перечитавши інші відгуки, побачив, що я такий не один.

Мене як клієнта не хвилює, що оператор має маленьку базу номерів. Я заплатив за номер, заплатив абонплату наперед за рік, а користуватися не можу. Таке ставлення до клієнта варте колективного позову до суду." - поділився неприємною історією абонент "Vodafone".

Відгук незадоволеного абонента "Vodafone", скріншот: otzyvua
Відгук незадоволеного абонента "Vodafone", скріншот: otzyvua

Нагадаємо, українці хапаються за голову від штрафів у 300 тисяч: як не потрапити на покарання за газовий лічильник.

Раніше повідомлялося, встигніть до 3 серпня: у Yasno звернулися до споживачів із важливим попередженням.

Також, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.