Багато клієнтів ПриватБанку почали повідомляти, що їхні кредитні ліміти несподівано зменшилися, при цьому банк не надав жодних пояснень. Такі випадки почали активно обговорюватись на порталі "Мінфін".

Одна з користувачів розповіла, що є клієнтом банку з 2008 року. За весь час її кредитний ліміт лише збільшувався. Жінка наголошує на тому, що завжди сумлінно виконувала свої фінансові зобов'язання — заборгованостей не мала, а позикові кошти повертала вчасно.

Термінал ПриватБанку, фото: youtube
Термінал ПриватБанку, фото: youtube

[quote author=""]"У мене чудова кредитна репутація, але останнім часом банк почав поступово урізати мій ліміт — спочатку на 300–500 гривень, а кілька днів тому відразу зменшили на 17 тисяч. Ці кошти просто зняли, і баланс пішов у мінус", — написала вона.[/quote

Після інциденту клієнтка звернулася до банку по роз'яснення. Там їй порекомендували частіше користуватися карткою, натякнувши, що в цьому випадку можливо переглянуть ліміт. Проте, конкретної причини скорочення в банку не озвучили.

Популярні новини зараз
Українських біженців повертають на батьківщину: кому доведеться приїхати додому Відмінити військову підготовку для студентів: експертка запевнила, що виші не готові ПФУ змінив правила виплат: як тепер перевірятимуть пенсіонерів Нові вимоги для водіїв: який документ перевірятимуть на кордоні
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

В офіційних коментарях представники ПриватБанку вказали, що перегляд лімітів проводиться регулярно та визначається індивідуально, залежно від внутрішньої політики банку та аналізу клієнтської активності. На жаль, такі різкі маніпуляції з рахунками не рідкість для ПриватБанку. Це засмучує користувачів, оскільки вони не розуміють, на що можна розраховувати.

Нагадаємо, раніше "Нафтогаз" пояснив, як заощадити на оплаті за газ.
Як повідомляв портал "Знай.ua", пенсіонерам доведеться працювати ще довше: поновили правила пенсії.
Також "Знай.ua" писав, що категорично не можуть робити ТЦК.