В Україні зросли ціни не лише на їжу та комуналку, а й на послуги мобільного зв'язку. Найважче справлятися пенсіонерам, виплати яких сильно знецінилися через інфляцію.

На facebook-сторінці компанії Vodafone з'явилася скарга абонента, який попросив надати пенсіонерам можливість переходу на пільговий тарифний план з обмеженим набором послуг.

Пенсіонери зі смартфоном, скріншот: YouTube
Пенсіонери зі смартфоном, скріншот: YouTube

Однак, як заявив чоловік, мобільний оператор офіційно відмовив у такому проханні.

"Огидне ставлення до клієнтів. Попросив перевести пенсіонера на нижчий тариф із меншою кількістю інтернету, відмовили. Нікому не раджу користуватись послугами цього оператора. Крім постійного підвищення цін, нічого хорошого немає", - поскаржився українець.

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні, 15 серпня: стосунки тельців, перешкоди левів та втрати козерогів ТЦК змінили правила: як будуть перевозити мобілізованих ТЦК можуть прийти до ухилянтів вночі: нові підходи до мобілізації Не відправлять далеко: хто може служити поруч з домом
Показати ще

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

У Vodafone відреагували на невдоволення абонента, але лише підтвердили, що для пенсіонерів не передбачено жодних винятків у тарифікації послуг.

"На жаль, але наразі в нас немає окремих тарифів для пенсіонерів, можливо за номером, за яким ви отримали консультацію - вже найдешевший тарифний план, який в нас є, тому більш дешевшого вам не змогли запропонувати", - йдеться у відповіді.

Ціни на зв'язок. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine
Ціни на зв'язок. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" переманює користувачів: пропонують спеціальні тарифи для тих, що перейшли з інших мобільних операторів.

Також наш портал інформував, мобільний рахунок можна поповнити без інтернету: для кого з'явилася нова послуга.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell вводить зміни в тарифах: хто платитиме більше.