Україна та Єврокомісія узгодили продовження угоди про лібералізацію вантажних перевезень ще на 15 місяців. Таким чином, "транспортний безвіз" діятиме щонайменше до березня 2027 року. Про це повідомили у пресслужбі Міністерства розвитку громад та територій.

Виїзд за кордон. Фото: скрін youtube
Виїзд за кордон. Фото: скрін youtube

Як зазначили у відомстві, українські та європейські перевізники й надалі зможуть виконувати двосторонні та транзитні рейси без необхідності отримувати спеціальні дозволи.

Документ також передбачає подальше приведення українського законодавства у відповідність до стандартів ЄС. Зокрема, до кінця 2026 року Україна має впровадити ключові положення щодо ділової репутації транспортних компаній, використання смарттахографів (пристроїв для фіксації параметрів роботи водія) у нових вантажівках, а також програму навчання для менеджерів-управителів транспортних компаній.

За словами віцепрем'єр-міністр з відновлення України - міністра розвитку громад та територій Олексія Кулеби, з моменту дії угоди обсяг торгівлі України з ЄС автомобільним транспортом зріс майже на 55%. Це стало відчутним позитивним ефектом для економік обох сторін.

Популярні новини зараз
Жити стане трохи легше: пенсіонерів звільнили від сплати податку Великий український банк закриває всі рахунки українців: хто може залишитись без грошей Тарифи на водопостачання затвердили остаточно: які суми в платіжках побачать українці Артем Ляшанов після скандалів та низки програних справ у судах вирішив приховати кримінальні сліди своєї платіжної системи Bill_Line
Показати ще

Фура, вантажівка / фото: Pixabay
Фура, вантажівка / фото: Pixabay

Нагадаємо, угода про лібералізацію вантажних перевезень між Україною та ЄС була підписана у червні 2022 року після початку повномасштабної війни та руйнування звичних логістичних маршрутів. Відтоді її дію щороку продовжували.

Лібералізація перевезень спрощує доступ України до світових ринків, забезпечує стабільний транзит товарів через країни Євросоюзу та зміцнює торгівельні відносини між Україною та ЄС.