Українці можуть отримувати платіжки за електроенергію зі значними похибками. Фахівці радять звірятись з лічильником перш ніж здійснювати оплату.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧому суми у рахунках на світло можуть не збігатися з реальним споживанням та як виправити цю проблему, пояснили фахівці компанії ДТЕК.
Енергетики попередили, що похибки у платіжках можуть бути наслідком несвоєчасної передачі показників лічильника. Ця процедура обов'язкова та здійснюється у визначені строки – за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного.
Якщо ж споживач не встиг чи забув передати показники лічильника у визначений 5-денний термін, то сума до сплати формується за іншим принципом.
"Якщо з якоїсь причини ви не передали покази лічильника за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного, то обсяг споживання електроенергії за минулий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання", - попередили енергетики.
Відповідно, сума у платіжці може кардинально відрізнятись від даних, які показує лічильник. У такому випадку інформацію про споживання можна скоригувати, надавши актуальні показники.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, відключення світла: у чому різниця між погодинними та аварійними графіками.
Також наш портал інформував, готуйте гаманці до удару: НБУ спрогнозував, що буде з тарифом на світло.
Крім того, ми писали, взимку наслідки відчують всі: що буде зі світлом після атак і чи зростуть тарифи.