В Україні банки зобов’язані регулярно оновлювати інформацію про клієнтів, а під час воєнного стану вимоги до цього процесу стали ще жорсткішими. В "Ощадбанку" уточнили, кому і як часто потрібно проходити актуалізацію даних та чому одні отримують такі запити частіше, ніж інші.

У фінустанові пояснюють, що повідомлення з вимогою оновити персональні дані надсилаються індивідуально — залежно від того, який рівень ризику банк автоматично визначає для конкретного клієнта. Це передбачено законом про запобігання відмиванню доходів і фінансуванню тероризму.

"Є клієнти, від яких ми маємо отримувати оновлену інформацію щороку, а комусь достатньо подавати її раз на п’ять років. Це звичайна процедура, яку проходять усі банки", — пояснюють в Ощаді.

Ощадбанк, фото: Знай.ua
Ощадбанк, фото: Знай.ua

Банк оцінює ризики та призначає клієнтові категорію, від якої і залежить періодичність актуалізації:

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні 18 листопада: стосунки Тельців, поїздки Дів та усамітнення Стрільців Пенсія зросте у кілька разів: трьом категоріям пенсіонерів підвищать виплати Діти просто не витримують: чому школярам важко на уроках "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще
  • Високий рівень ризику — оновлення даних раз на рік.

  • Середній рівень ризику — раз на три роки.

  • Низький рівень ризику — не частіше ніж раз на п’ять років.

Будь-які зміни у законодавстві, зайнятість у ризикових сферах або підозрілі фінансові операції можуть автоматично підвищити рівень ризику та скоротити період між оновленнями.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Ощадбанк надсилає повідомлення про необхідність оновити дані за 30 днів до кінцевого терміну. У клієнтів є два варіанти проходження процедури:

Дистанційно — через застосунок або вебверсію "Ощад 24":

  • відкрити сповіщення;
  • натиснути "Ще";
  • зайти у профіль;
  • перевірити дані та оновити їх за потреби.

Особисто у відділенні банку — з паспортом та ідентифікаційним кодом.

У банку наголошують, що навіть якщо інформація не змінилася, актуалізація все одно потрібна: вона підтверджує, що клієнт усе ще користується послугами та знаходиться в актуальному статусі.

Нагадаємо, залишилося менше тижня: в Україні візьмуть під жорсткий контроль усі грошові перекази

Раніше ми розповідали, що українці почали масово брати кредити: куди витрачають і хто може скористатися пільгами

Також, грошові перекази по-новому: ПриватБанк попередив про зміни