Клієнтка ПриватБанку зіштовхнулася з неприємною ситуацією: після здійснення невідомого їй платежу на користь іноземної компанії її картку було заблоковано.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКошти списали без згоди власниці, і після отримання повідомлення про успішність платежу вона негайно звернулася до служби підтримки з проханням зупинити транзакцію.
Проте банк замість блокування платежу заблокував саму картку і клієнтці повідомили, що розгляд справи може тривати до 120 днів. Скаргу жінка розмістила на порталі Мінфіну у розділі відгуків. У своєму повідомленні користувач з ніком Olechkaosa описала, що жодного разу не мала справ з компанією, якою надійшли кошти, не оформляла підписок на її послуги та не створювала регулярних автоматичних платежів.
Вона залишилася без доступу до своїх коштів, що викликало розчарування та недовіру до швидкості вирішення таких питань. Після інциденту клієнтка вирішила закрити свій рахунок та перевести залишок на нову карту. Однак виявилося, що банківська операція може зайняти до 48 годин, що означає ще більше очікування.
ПриватБанк прокоментував ситуацію, пояснивши, що списання на користь іноземних компаній може відбуватися через несанкціонований доступ до реквізитів картки: CVV-коду, термін дії та номер картки.
У банку казали, що розгляд подібних скарг може справді зайняти до 120 днів через вимоги платіжних систем, які мають регламентований процес повернення коштів.
Нагадаємо, що ПриватБанк роздасть 20% знижки: гроші повернуть кешбеком.
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк обнуляє пенсійні картки: можна втратити не одну виплату.