У клієнтів ПриватБанку виникають проблеми з доступом до мобільного додатку та банківських карток. Один із користувачів розповів про те, що сталося на порталі Міністерства фінансів, надавши подробиці інциденту.

ПриватБанк, скрін з YouTube
ПриватБанк, скрін з YouTube

За його словами, проблема виникла, коли він спробував прив’язати картку ПриватБанку для використання через Apple Pay на новому пристрої. У результаті цієї дії був заблокований доступ до мобільного додатку "Мій банк", а всі його банківські картки також опинилися заблокованими.

Клієнт зазначив, що цей інцидент призвів до значних втрат часу і нервів, оскільки йому довелося довго спілкуватися з чат-ботами та проходити різні процедури ідентифікації - фото та голосову ідентифікацію, що відбувалося пізно ввечері.

"Був заблокований вхід у "Мій банк" і заблоковані всі картки, як з'ясувалося, через те, що була спроба встановити Apple Pay картку ПриватБанку на інший пристрій. Скільки втрачено часу і нервів, ходіння по колу спілкування з чат-ботами - фото ідентифікація і голосова ідентифікація і це все в пізню годину", - пише чоловік.

Популярні новини зараз
Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам Як захистити вікна від вибухової хвилі: бюджетний лайфгак від українки ТЦК змінює тактику: кого мобілізують прямо з вулиці Графіки відключення світла можуть скасувати
Показати ще

Він висловив незадоволення тим, що в разі блокування не було запропоновано ефективного способу швидкої розблокування, який дозволив би йому оперативно підтвердити свою особистість. У його випадку всі ці заходи виглядали як марне "стукіт у закриті двері", де спроби довести свою особистість не приносили жодного результату, а лише забирали дорогоцінний час і нерви клієнта.

Кредитна карта від ПриватБанку "Універсальна", фото з  соцмереж
Кредитна карта від ПриватБанку "Універсальна", фото з соцмереж

На його думку, якщо такі блокування є частиною системи захисту від шахрайства, то вони не виконують свою функцію належним чином, оскільки відсутній швидкий і зручний механізм підтвердження особистості. В результаті клієнт опинився в замкнутому колі, не маючи можливості швидко розв'язати проблему і повернути доступ до своїх коштів.