Автоспорт

Рідні легендарного гонщика відсудили у німецького видання круглу суму

0

Міхаель не може ходити навіть за допомогою терапевтів

Німецьке видання Бунте заплатить штраф у розмірі 50 тисяч євро за неправдиву інформацію про Міхаеля Шумахера - так зобов'язав суд Гамбурга.

Журналісти стверджували, що легендарний гонщик Формули-1 знову може ходити через два роки після інциденту. Однак представники родини Шумахера відмовляються інформувати про стан здоров'я семиразового чемпіона світу Формули-1, стверджуючи, що його здоров'я - не справа громадськості.

Трохи привідкрив завісу про стан Шумахера адвокат сім'ї Фелікс Дамм, інформує GameBet.news.

"Міхаель не може ходити навіть за допомогою терапевтів. Він дуже худий. Він зміг встати лише одного разу за допомогою лікарів. Зробив пару кроків і навіть підняв руку", - сказав Дамм.

Міхаель Шумахер отримав травму голови на гірськолижному курорті 29 грудня 2013 року.

Раніше портал Знай.Спорт повідомляв, що легендарний гонщик жорстко розкритикував російського пілота Формули-1.

 

Автор матеріалу: 
Сергій Талимончик
Теги: 
Шумахер, суд, ЗМІ