Футбол

У ФФУ визнали помилку арбітра через курйоз з незарахованим пенальті

0

Порадившись з асистентом, рефері з незрозумілих причин не зарахував чистий гол

Наприкінці поєдинку Другої ліги України між Енергією з Нової Каховки і Миром (2:3) суддя Павло Сальников призначив 11-метровий у ворота команди з Горностаївки.

Пенальті реалізував Роман Бочак, проте незабаром арбітр скасував взяття воріт. Порадившись з асистентом, Сальников з незрозумілих причин не зарахував чистий гол Енергії і призначив вільний удар у бік новокаховців.

Комітет арбітрів Федерації футболу України, вивчивши ситуацію, вирішив визнати помилку судді і відсторонив його на певний термін.

При цьому у ФФУ зазначили правильне призначення пенальті. При виконанні удару в штрафний майданчик вбігли мінімум двоє гравців різних команд. Через це арбітр повинен був призначати не вільний удар на користь Миру, а повторне виконання пенальті гравцем Енергії.

Тривалість покарання не розкривається.

До вашої уваги відео епізоду.

Як раніше повідомляв портал Знай.Спорт, український футбольний клуб на новій емблемі зобразив козака зі списом.

Автор матеріалу: 
Сергій Талимончик
Теги: 
футбол, Україна, пенальті