У Росії спростували затримання прокремлівського пропагандиста в Одесі.

Про це повідомляють місцеві ЗМІ.

Зокрема, представники каналу "Росія-1", де ймовірно працює кореспондент, відхрестилися від всіх звинувачень: вони запевняють, що "жодних шпигунів" не відправляли.

Поки офіційних даних з цього приводу одеська поліція не оприлюднила, відреагували миттєво на інцидент у Всеросійській державній телевізійній і радіомовній компанія Росії – провідній структурі, в розпорядженні якої абсолютно усі медійні ресурси РФ.

Співробітники компанії стверджували, що нібито затриманий працював у "Росія 24", але потім – самі відмовилися від своїх слів.

Популярні новини зараз

Хмельничани вимирають тисячами, експерти озвучили цифри і злякалися

Комаровський знайшов незвичайний спосіб, як відрізнити covid-19 від ГРВІ: знадобиться тільки ганчірочка і часник

"Збільшила до 5 розміру?",- Ані Лорак блиснула розкішним бюстом в глибокому декольте

Розпатлана Брежнєва без макіяжу здивувала мережу, "справжнє обличчя" дружини Меладзе: "Я оф*генна"

Показати ще

"Там не було наших кореспондентів, ніякого каналу", - додали у структурі.

Нагадаємо,раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що поліція затримала в Одесі російського журналіста, якого підозрюють у шпигунстві. Існує версія, що чоловік працював спеціальним кореспондентом на телеканалі"Россия -1".