Компанія OceanGate здійснить експедицію до потонулого "Титаніка" для вивчення стану обломків трансатлантичного корабля та створення трьохвимірної моделі судна.

Судно, яке покоїться на дні океану на глибині 3,7 кілометрів відвідали лише 200 осіб, переважно дослідників. Спеціалісти в ході чергової експедиції хочуть крім фото організувати також трансляцію в режимі реальногочасу з борта "Титаніка", яку передаватимуть підводні роботи.

Спеціалісти планують зануритися до обломків легендарного судна у травні 2018 року та за сім тижнів зробити детальний аналіз його стану, а також дослідити влаштування та предмети, що знаходяться всередині.

"Документування об'єктів історії важливо саме по собі. Але, з іншого боку, це важливо і для розуміння, з якими темпами гниють металеві останки в глибоководних умовах. Безліч боєприпасів і палива виявилося на дні під час Другої світової війни. Нам необхідно розуміти, як відбувається взаємодія цих об'єктів з течіями, рівнем кисню, бактеріями з урахуванням природи самого матеріалу. Це дозволить прогнозувати, коли корпус чогось, затонулого в 1944 році, схлопнеться і паливо витече назовні", - розповів засновник OceanGate Стоктон Раша.

Зазначається, що в експедиції візьмуть участь п'ять спеціалістів, які відправляться на сучасному підводному апараті Cyclops 2, який є винаходом компанії OceanGate. Крім співробітників, компанія надає можливість на платній основі ще трьом людям, наприклад морським археологам, відправитися у підводну пригоду. Представники повідомили, що місце у підводному човні коштуватиме 105 тисяч доларів.

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Як повідомляв раніше інформаційний портал "Знай.ua", журналіст Шеннон Молоні висунув нову версію катастрофи на "Титаніку". За словами Молоні, аварію на судні, яке затонуло у 1912 році, могла спровокувати лише пожежа.