СБУ, ГПУ та НАБУ повинні розслідувати діяльність топ-менеджера «Укрзалізниці» на предмет корупції, а Гройсман – негайно відсторонити його від посади. Про це сьогодні на своїй сторінці у Фейсбук написав лідер ВО «Нова Україна» Валерій Коновалюк, повідомляє “Апостроф”.

За його словами, правоохоронці та прем'єр мають негайно відреагувати на заяву, поширену Крюківським вагонобудівним заводом, із звинуваченнями на адресу топ-менеджера «Укрзалізниці» Балчуна в лобіюванні інтересів польських виробників піввагонів.

«Прем'єр повинен негайно зібрати всіх причетних та протягом декількох днів вийти на рішення, що підтримує вітчизняні підприємства. Балчун вже кілька місяців тому мав бути усунений з посади та давати свідчення, оскільки СБУ, ГПУ та НАБУ повинні розслідувати діяльність топ-менеджера УЗ на предмет корупції та шкоди, що завдається українській економіці», – наголосив Валерій Коновалюк.

Він нагадав, що йдеться про тендер на закупівлю 3000 піввагонів для української залізниці.

«Минулого тижня офіційний сайт Крюківського вагонобудівного заводу опублікував матеріал із звинуваченнями польського менеджера «Укрзалізниці» Балчуна в розчищенні українських залізничних шляхів під поїзди співвітчизників. Навмисне створені умови, при яких вітчизняні вагонобудівники не можуть брати участь в конкурсі з постачання продукції «Укрзалізниці». Тендер формувався виключно під польського виробника, а 18 українських підприємств залишилися ні при чому», – заявив лідер «Нової України».

Популярні новини зараз

Настя Каменських показала себе справжню, ні грама макіяжу: "У стилі Моніки Беллуччі"

Олег Винник зізнався, як потрапив на нудистський пляж після випитого пива: "Якби побачив хтось..."

Тато під слідством, а бабуся Єлизавета II у відпустці: вагітна принцеса Беатріс загриміла до лікарні

Домашнє вино з рису та варення: оригінальний рецепт п'янкого напою всього з 3 складників

Показати ще

Експерт наголосив, що умови тендеру УЗ сформовані на підставі дискримінаційних щодо українського виробника вимог, які повторюють конкретні технічні характеристики польських рейкових автобусів та дизель-поїздів.

«Влада так і не зробила висновків із закупівель поїздів Hyundai, які виявились дорожчими за вітчизняні аналоги та постійно ламаються в українських погодних умовах», – підсумував Валерій Коновалюк.

Нещодавно на офіційному сайті Крюківського вагонобудівного заводу було опубліковано матеріал «Польська "підтримка" Укрзалізниці’ та національного виробника». Зокрема, у ньому цитується відкритий лист прем'єр-міністру Гройсману, в якому керівництво УЗ звинувачують у руйнуванні цілої галузі. «Дії керівництва «Укрзалізниці» спрямовані на ДЕІНДУСТРІАЛІЗАЦІЮ країни, суперечать державній політиці – з усіма наслідками, що випливають!», – йдеться в листі.