У небі Аргентини розпалився скандал. Авіакомпанія Austral висунула претензії до аеропорту міста Ла-Ріоха через халатність диспетчерів.

Справа в тому, що пілот авіаліній змушений був цілих 8 хвилин кружляти над повітряними воротами, намагаючись докликатись когось із небесних стрілочників. Однак безуспішно – з аеропорту ніхто не відповідав, пише видання Opinion Austral.

У результаті керівництво Austral звинуватило диспетчерів у недобросовісному виконанні своїх обов’язків. Мовляв, вони поснули на робочому місці й мало не спричинили повітряний колапс.

А от представник асоціації авіадиспетчерів Аргентини Густаво Кірога заступився за співробітників летовища.

"Якщо літак з пасажирами прилітає раніше встановленого терміну - це проблема компанії, яка не запрограмувала нормально свої польоти", - заявив він.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Крім того, на думку спеціаліста, небесні диригенти не зобов’язані приходити на роботу за годину до прибуття першого літака.

"Вони не працюють цілодобово, тому спати у командно-диспетчерському пункті, як стверджує пілот, не могли", - додав Кірога.

Варто зазначити, що аеропорт міста Ла-Ріоха починає роботу о 7 ранку. Проте згідно зі штатним розкладом, диспетчери мають приходити трохи раніше і бути готовими в разі чого прийняти літак.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", літак здійснив екстрену посадку через неоплачену ковдру.