До липня 2021 року буде остаточно сформована філія вантажних перевезень Укрзалізниці UZ Cargo. Про це заявив директор з комерційної роботи і логістики компанії Іраклі Езугбая, передає Інтерфакс-Україна.

Згідно з планом формування UZ Cargo, в лютому будуть призначені перші керівники бізнес-вертикалей філії і остаточно доопрацьована його структура. Також в цей час будуть узгоджені структура і штат пілотних проектів (2 філії, 2 вагонних депо).

Потім, у березні-квітні, планується затвердити штатний розпис пілотних проектів та апарату управління UZ Cargo, описати бізнес-процеси для пілотних проектів.

Також навесні планується доопрацювати необхідні нормативні документи, призначити керівників пілотних філій і депо, дати старт переведенню персоналу в пілотні філії та вантажні депо, а також підготувати структуру і штат інших вантажних підрозділів (вагонних депо, філій).

На травень заплановано призначення персоналу в апарат управління філією( середній рівень), затвердження структури та штату інших підрозділів (вагонних, локомотивних депо, філій), старт переведення персоналу у філії та депо UZ Cargo.

Популярні новини зараз

Погода 20 вересня закине українців до зимових холодів: діставайте шапки, сонце не повернеться

Домашнє вино з рису та варення: оригінальний рецепт п'янкого напою всього з 3 складників

Наталя Могилевська скинула 7 зайвих кіло і показала результат у сміливій сукні: "Заслужила"

У Пенсійному фонді пояснили, як побачити стаж, напрацьований роками: "Чому не зараховується?"

Показати ще

У планах на червень-липень-укомплектувати UZ Cargo персоналом і майном, а також формалізувати основні бізнес-процеси вертикалей.

Нагадаємо, глава "Укрзалізниці" Володимир Жмак заявив, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії, а непрофільні активи виставлять на продаж або передадуть в концесію. Процес анбандлінга вже почався, зі складу компанії були виділені структури "UZ Cargo «і» UZ Infra", які займуться вантажоперевезеннями та інфраструктурою відповідно. Однак на початку місяця наглядова рада Укрзалізниці заблокувала рішення про поділ компанії.

Раніше економічний експерт Борис Кушнірук нагадав, що реформування «Укрзалізниці» шляхом поділу на окремі філії за напрямками діяльності повністю відповідає принципам, передбаченим Угодою про євроінтеграцію між Україною та ЄС.