Українець поскаржився на відмову Монобанку в подальшому обслуговуванні після того, як став жертвою шахрайства.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнт залишив на сайті
За словами чоловіка, нещодавно він став жертвою шахрайських дій, про що його повідомив Монобанк. Українець повідомив, що співробітники банку зв'язалися з ним близько 21-22:00 і повідомили, що існує підозра в шахрайстві, оскільки з його карти була переведена певна сума.
Клієнт розшукав всю необхідну інформацію для банку, зв'язався зі своїм покупцем і вислав співробітникам всі скріншоти.
"Через два тижні: "Ви заблоковані як клієнт банку ("На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття Вашого карткового рахунку і відмову в подальшому обслуговуванні. З повагою, команда monobank")", - написав чоловік.
Незадоволений клієнт зазначив, що в банку йому особливо не пояснили, з якої причини вони припинили з ним співпрацю. Українець також написав, що після дзвінка про шахрайство він звернувся в банк і поцікавився, як уберегти себе надалі від подібних ситуацій: "На жаль, якоїсь конкретної відповіді я не отримав!!!".
Монобанк відреагував на скаргу клієнта, заявивши, що ситуація неприємна, проте установа дійсно може припинити обслуговування на основі отриманої інформації.
Нагадаємо, що термінал Ощадбанку відібрав у продавщиці виручку, вийшло більше зарплати.
Як повідомляв портал Знай.иа, засновник Monobank розповів про жертви дзвінка "Служби безпеки": "скільки ще треба повторювати?".
Також Знай.иа писав, що Приват погрожує заблокувати рахунки українців, Заява банку вражає: "чималі суми".