Жителі міста Копичинці залишилися без відділення ПриватБанку. Люди страждають через закриття точки, працівники банку радять проводити всі операції онлайн.

Про це йде мова у скарзі, розміщеній на сайті Мінфін.

ПриватБанк має суперечливе реноме серед українців. Щоправда, мало хто заперечував, що неймовірно розповсюджена мережа відділень робить цей банк одним із найдоступніших у країні. На жаль, нині наглядова рада банку вирішила провести курс мінімізації відділень і подальшого розвитку послуг онлайн, а також збільшення кількості банкоматів і терміналів.

Житель Копичинців, обурений закриттям філії, залишив достатньо конкретний опис-скаргу:

“ПриватБанк взяв курс на тотальне скорочення відділень по всій Україні. Зокрема сьогодні (5.03.2021) було закрито відділення у м. Копичинці, Тернопільської області. Що викликало хвилю обурення і занепокоєння у більшості жителів міста. м. Копичинці розташоване на міжнародній автомагістралі Е-85 (М-19), тому послугами відділення мали можливість користувалося як гості міста з різних куточків держави так і жителі Копичинецької, та сусідніх громад.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Відділення надавало якісні послуги, а у самому відділенні було завжди людно.

В західному управлінні закриття мотивують ніби то нерентабельністю відділення, хоча жодних підтверджуючи документів надити не можуть. Мовляв, курс на скорочення таких відділень був затверджений наглядової радою Привату, і ніяк вплинути на це необдумане рішення можливості немає…

Закриття спричиняє незручності багатьом клієнтам банку, а особливо людям літнього віку, котрим важко користуватися онлайн сервісами…

Приват, за підсумками 2020 р став найприбутковішим банком України, то невже відділення, котра працювало з 2005 року раптом стало тягарем.

Коли у 2016, банк було рефінансовано з держбюджету, фактично грошима платників податків, котрі і є клієнтами банку. То, тепер до думки цих платників, ніхто не прислухається…”

Скріншот Мінфін
Скріншот Мінфін

На цю скаргу було надано офіційну відповідь: банк ще раз пояснив, що проводить політику скорочення відділень і порадив користувач користуватися Приват24, де є завжди можливість отримати консультацію і пояснення працівників.

Нагадаємо, ПриватБанк залишив українця без грошей перед Новим роком: "Впевнені, що я шахрай"

Як повідомляв "Знай.ua", українці скаржаться на нескінченні черги в ПриватБанку: "Одна Каса і у співробітника обід"

Також Знай.ua писав, ПриватБанк виправдався за крадіжку, звинувачення дуже серйозні: "Пустити карту в мінус"