Ощадбанк оголосив українці дивні умови повернення коштів після помилки з карткою в магазині.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа "Мінфіні" — сайті відгуків щодо надання фінансових послуг — користувачка на ім'я Оксана поділилася своєю історією, яка може статися з кожним:
“В магазині було знято 2 рази гроші, та сама сума. Отримавши виписку з банку самого магазину - гроші на їх рахунок були зараховані 1 раз. Подзвонила на гарячу лінію, сказали що це якась помилка банку, порадили підійти до менеджера в своєму місті і написати заяву на повернення коштів (273, 16)
На що менеджер відповів, що гроші вам можливо повернуться, ну це так, ніхто не гарантує, але якщо навіть повернуться, ви маєте сплатити комісію 500 грн! Це при тому що сума яку має вернути банк, становить 273 грн. 16 коп.
Щиро дякую, за вирішене питання💪
Це тільки в нашій країні таке можливе… Наш рідний Ощадбанк.
Нехай ці гроші будуть для Вас, як благодійний внесок, для розвитку Ощадбанку”.
Банк оперативно відповів на цю скаргу, проте попросив вказати ПІБ, телефон, а також адресу відділення, де споживачці було висунуто такі умови. З одного боку, така відповідь натякає на початок діалогу і майбутнє вирішення цього конфлікту, з іншого боку, невідомо, чи вимагати таку велику комісію за повернення меншої суми - не є політикою банку.
Нагадаємо, що термінал Ощадбанку відібрав у продавщиці виручку, вийшло більше зарплати.
Як повідомляв портал Знай.uа, засновник Monobank розповів про жертви дзвінка "Служби безпеки": "скільки ще треба повторювати?".
Також Знай.uа писав, що Приват погрожує заблокувати рахунки українців, Заява банку вражає: "чималі суми".