У мережі з'явилося відео, на якому зафіксовано невідоме небесне тіло, що пролітає над Якутією.

Місцеві зняли цей момент після того, як щось загорілося в небі над селищем Усть-Нера. Згодом виявилося, що це пролетів сміття, яке викинули з Міжнародної космічної станції, що експлуатується з кінця 1998 року. У цього об'єкта занадто повільна швидкість для метеоритів.

Вид з МКС, скріншот: YouTube

І саме Віктор Гроховський - фахівець з Челябінського метеориту - з усією впевненістю заявив, що на відео присутній саме скинутий зі станції сміття. Ним виявилися старі батареї вагою 2,5 тонни. У травні 2020 року на борт космостанції (МКС) прибула платформа з новими акумуляторами.

Техніку успішно замінили, а ось старі батареї прибрали за непотрібність. І вчора дистанційний маніпулятор SSRMS - мобільна система обслуговування - захопив сміття і скинув за борт.

Популярні новини зараз
"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати
Показати ще

За прогнозами NASA він згорить в шарах земної атмосфери протягом двох-чотирьох років.

Нагадаємо, життя астронавтів на МКС: як миються, їдять і ходять в туалет космонавти. Банальні речі можу перетворити на справжнє випробування, до якого далеко не кожен може виявитися готовим. Тепер же астронавти показали, який на МКС туалет, як астронавти миють голову, займаються спортом, їдять і сплять.

Як повідомляв "Знай.ua", українець підкорюватиме космос, після 17 років у бойовій авіації: "Я пам'ятаю..."