У мережі розповіли про те, як проста помилка в приготуванні їжі може призвести до жахливих травм на тілі. Історія жінки, яка постраждала.

Таким чином повідомляється, що жінка отримала шрами на все життя після того, як готувала їжу на кухні. Стався нещасний випадок.

63-річна жінка з Китаю звернулася в клініку з восьмитижневою історією вузликів на руках. Вона згадала, як порізала великі пальці руки, чистячи рибу, яку вона купила на ринку морепродуктів.

Інфекція на руках, фото: The New England Journal of medicine
Інфекція на руках, фото: The New England Journal of medicine

Про це повідомляє Інформаційний портал «The New England Journal of medicine».

Популярні новини зараз

Григорій Решетник знайшов нового "Холостяка" після фіналу зі Златою Огнєвіч

Вагітна Марічка Падалко з Єгором Соболєвим зворушили українців почуттями: так виглядає вічне кохання

"Тато йде в запій, всі гроші у матері": що відомо про 16-річного мажора, який влаштував ДТП у Харкові

Олександр Пікалов розлучився з дружиною, а Степан Казанін влаштував своїй "медовий місяць": як живе найміцніша пара в Кварталі 95

Показати ще

Через кілька тижнів проблема почала розвиватися. До того, як відвідати клініку, вона зверталася до інших фахівців, і отримала там протигрибкові ліки від передбачуваної інфекції. Але, воно ніяк не допомагало.

"Фізичне обстеження в нинішній клініці виявило хворобливі рожеві вузлики і виразки з геморагічною кіркою на обох руках", - написали дослідники.

Жінка отримала інфекцію після того, як чистила рибу, так як вода, в якій мешкала вона була забруднена. Лікарі змінили метод лікування, і наступні півроку вона пройшла відновлювальний курс.

Через рік після цього було виявлено, що конкреції зникли, але шрами все таки залишилися з нею.

Раніше повідомляли, професор, який передбачив пандемію, розповів про синдром covid-стресу.

Як повідомляв Знай.ua, навчання під час пандемії-які заходи вживаються в школах різних країн світу.

Знай.ua писав, у США знайшли першу білку, яка запустила епідемію бубонної чуми.