У Міністерстві охорони здоров'я України пояснили, що робити, якщо після вакцинації погіршилося самопочуття.

Детальніше про це пише прес-служба відомства в Telegram.

Відомо, що близько місяця тому в Україні почалася активна вакцинація від коронавірусу COVID-19. Більшість українців почуваються нормально після прийому препарату, проте почастішали випадки, коли людям ставало гірше, а хтось навіть помирав. Однак зв'язок вакцини зі смертю населення поки не доведена.

У МОЗ заявили, що, якщо пацієнт поскаржився на погане самопочуття протягом 30 днів після проведення вакцинації, їм необхідно звернеться до Державного експертного центру МОЗ України за допомогою автоматизованої інформаційної системи фармнагляду (АІСФ). Зокрема, повідомлення надається до 24 годин з моменту виявлення несприятливих подій після імунізації (НППІ).

Вакцина / скріншот з відео
Вакцина / скріншот з відео

Популярні новини зараз

Померла найепатажніша українська фотомодель: у свої 73 давала приклад молодим

Мама Андрія Кузьменка пояснила, чому вимагає в ексучасників "Скрябіна" 150 тис. доларів: хочуть забрати все

Злата Огнєвіч точно такого не чекала: учасник знехтував побаченням з "Холостячкою"

Перша дружина Арсена Мірзояна затьмарила Тоню Матвієнко - палка руденька на підборах

Показати ще

"Як повідомив заступник міністра охорони здоров’я України Віктор Ляшко, всі випадки серйозних НППІ розслідуються регіональною групою оперативного реагування, яка створена у кожному структурному підрозділі з питань охорони здоров’я в регіонах України", - зазначено в повідомленні.

За результатами розслідування буде визначено, чи був летальний результат або погіршення самопочуття наслідком вакцинації. Якщо зв'язок підтверджується, то випадок буде визначений у категорію випадку НППІ.

Нагадаємо, що у Чернівцях помер провізор аптеки військового госпіталю, який напередодні отримав щеплення від коронавірусу COVID-19.

Як повідомляв портал Знай.uа, Львівська медик впала на диван і розридалася після зміни: "Помоліться, так важко ще не було!".

Також Знай.uа писав, що Українська військовослужбовець загадково загинула після щеплення від Covid.