Українці скаржаться на мобільних операторів, які без відома списують з абонентів кошти за контент-послуги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідомо, що минулого року в НКРЗІ звернулося на 19% більше абонентів, ніж у 2019. Зокрема, йдеться про анекдоти, смс-гороскопи та інші послуги, за які мобільні оператори списують кошти з рахунків без відома абонентів.
Про це свідчать дані НКРЗІ, отримані експертами BRDO в відповідь на запит щодо звернень про контент-послуги.
Так, у 2016 році надійшло 18 звернень про надання контент-послуг; у 2017 році — 413; у 2018 році — 549; у 2019 році — 481; у 2020 році — 572.
Протягом 2020 року до НКРЗІ надійшло 4812 звернень громадян про надання послуг мобільного зв'язку, з них контент-послуг стосується 12% звернень.
"Оператори не готові самостійно припинити практику підключення абонентів до контент-послуг, які користувачі свідомо не замовляли. На жаль, абоненти підписки фактично не мають ніякого ефективного захисту своїх прав", — стверджуючи керівник сектору ІСТ BRDO Ігор Самоходський.
За його словами, надзвичайно важливо захистити абонентів, а для цього потрібно прийняти зміни в "Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг".
На даний момент, проект знаходиться на погодженні в державній регуляторній службі України. Він передбачає обов'язкове оповіщення абонента про списання коштів, виконання закону про електронну комерцію та інші механізми, які повинні захистити споживачів.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Продавали дані SIM-карт банкам: викрита велика афера, українці позбулися мільйонів гривень
Як повідомляє портал «Знай.иа» Тернопільський бізнесмен звинуватив ПриватБанк і Київстар у ганебній схемі: без грошей з купою нервів (оновлено)
Також «Знай.иа " писав, що "Вважають за лохів...": українці розкрили нову схему Vodafone-тягнуть гроші без дозволу