Стало відомо про те, що поскаржитися на порушення своїх споживчих прав тепер можна всього в кілька «кліків». Держслужба з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів запустила чат бот, поки що в тестовому режимі.

Таким чином повідомляється, що тепер, завдяки цьому покупці зможуть повідомляти державі про порушення, якщо раптом вони будуть виявлені. Чи зможе це ноу-хау захистити українців від нечесних підприємців.

За останній рік скарг стало набагато більше. Причиною цьому в більшості випадків став карантин і коронавірус. Багато підприємців відмовилися повертати гроші, а шахраїв стало ще більше.

Так як практично всі бізнеси пішли на дистанційну роботу, через Інтернет, аферисти почали робити копії сайтів магазинів, і заволодівати грошима.

Популярні новини зараз
Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Унітаз буде як новий: секретний лайфхак досвідчених господарок Були гроші і не стало: банкомати ПриватБанку дивують "фокусами" при знятті готівки Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою
Показати ще

За минулий рік підприємство отримало понад 20 тисяч скарг, і українцям повернули близько 10 мільйонів гривень.

Всі ці проблеми допоможе вирішити новенький чат-бот. Тепер не потрібно їхати в Держспоживслужбу, писати заяву і так далі. Можна відправити скаргу онлайн через Telegram-бот, прикріпивши фотографію та інші докази злодіяння.

Бажано також додати геолокацію самого магазину, або місця, де було зафіксовано порушення. Все дуже просто.

Хоч повідомити про порушення стало легше, сума передбаченого штрафу навряд чи кардинально змінить ситуацію. Тут потрібна підтримка з боку законодавства.

Нагадаємо, що львівські медики розповіли, чому люди можуть повторно заразитися коронавірусом COVID-19.

Як повідомляв портал Знай.ua, мер Києва Віталій Кличко розповів, коли школярі зможуть повернуться за парти.

Також Знай.ua писав, що харків'ян приголомшили під час локдауну в місцевій підземці.