Один з найбільших українських державних банків "Ощадбанк", де практично всі українські пенсіонери отримують пенсію, в останні кілька місяців отримав безліч скарг на недостатній спектр послуг.
Цього разу пенсіонери скаржаться, що неможливо перенести рахунок до іншої фінансової установи. Також клієнтка банку назвала сервіс "Ощадбанку" - "рабством".
Про це стало відомо завдяки публікації на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк, скріншот відео
Ощадбанк, скріншот відео

"Є клієнтом Ощадбанка не по своїй волі. Отримую військову пенсію. Перевести її отримання на інший банк заборонено державою. Виїхала за кордон на 6 місяців. Через два місяці закінчився термін дії карти.
Звернулася в Ощадбанк з приводу продовження карти онлайн. Оператор повідомив, що такої технічної можливості в банку не існує. Необхідно особиста присутність для отримання нової карти. Я пояснила, що ще 4 місяці не зможу отримати карту.
Так само у мене відкритий депозит в Ощадбанку. На депозит теж неможливо перевести гроші. У зв'язку з технічними недоліками Ощадбанку моїми грошима 4 місяці я не змогла скористатися.
Через це не змогла погасити кредит в іншому банку, і не отримала прибуток за депозитом. Збиток склав 3 тисячі гривень. Банк відмовляється компенсувати витрати.", - написав незадоволений клієнт "Ощадбанку".

Відгук незадоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin