Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 3 травня 2021 року, українець написав скаргу на "ПриватБанк", в якій описав обурення через те, що співробітники установи роздають інформацію клієнтів всім підряд. Іноді, за словами користувача, це відбувається навіть за гроші.
Звернення в службу безпеки не дало ніяких результатів навіть після того, як українець назвав прізвище та ім'я працівника, який всім цим займається, а також ПІБ людей, постраждалих в результаті "зливання" даних.
"Працівники Привату зливають інформацію про клієнтів банку наліво і направо. Кому то за гроші, кому то просто так, але це 100% факт. Після того, як звернення в службу безпеки (були названі ПІБ працівника, який зливав Інфо, ПІБ людей, які були "злиті" і навіть час +/- 1 година) не дало абсолютно ніяких результатів, відмовився від використання цього недобанку. Будьте пильні", - йдеться в публікації.
Співробітник "ПриватБанк" же заявив, що вони дотримуються політики нетерпимості шахрайства, тому попросив перейти в особисті повідомлення, щоб більш детально розібратися в цій ситуації і спробувати допомогти користувачеві.