Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 20 травня 2021 року, українець поскаржився на роботу відділення, яке працює в Києві за адресою вулиця Спаська, 6. Він зазначив, що в даному офісі "Приватбанку" працює всього дві людини з фізичними особами. І через це формуються величезні черги, тоді як при роботі з юридичними особами відсутні стовпотворіння людей.

ПриватБанк, фото: скріншот з відео
ПриватБанк, фото: скріншот з відео

"Був у відділенні годину: до 3 працівників корпоративного відділу не підійшов ніхто, крім самотнього кур'єра. А з нашої черги люди, навпаки, самі виходили тому що набридало чекати", - написав користувач у відгуку.

Працівники банку вирішили відповісти на цей коментар і заявили, що їм дуже шкода, що українець зіткнувся з цією ситуацією. Однак у нього, як і У інших клієнтів "ПриватБанку", є можливість скористатися банкоматом, терміналом та іншими сервісами, які не вимагають часу на чергування.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Популярні новини зараз
Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Нагадаємо, "Ощадбанк" влаштував "сієсту" співробітникам, поки українці чекають у чергах - "Ми попередили"

Як повідомляв Знай.ua, банкомат ПриватБанку списав гроші з картки львів'янки, а готівку не видав: "Що я тепер повинна їсти?"

Також Знай.ua писав, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах: "Вкрай зневажливе ставлення"