Давайте розберемося в ситуації, коли ви можете випадково пошкодити товар в супермаркеті, що ж робити.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАдже згідно зі статтею 323 ЦКУ (Цивільного кодексу України), саме власник, магазин, несе ризик випадкового пошкодження майна. А ось відповідно до статті 668, ризик випадкового пошкодження або знищення переходить до Покупця з моменту передачі йому товару. Людина не повинна платити за зіпсований товар, поки не придбав його.
Необхідно вимагати скласти акт про нанесення шкоди і надати факти, на думку адміністрації, які доводять вашу провину, в разі, якщо представники магазину наполягають на своєму. Покупців заборонено примушувати до придбання продукції непотрібного йому асортименту або неналежної якості відповідно до частини другої статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів".
При цьому споживачеві слід довести, що товар був зіпсований або розбитий випадково. В цьому випадку можна вдатися до записів з камери відеоспостереження.
Українцю потрібно викликати правоохоронців, якщо його продовжують змушувати платити після всіх наданих аргументів.
Нагадаємо, чоловік поскаржився на дивну піцу в " Сільпо": "Не щурячі, але..."
Як повідомляв "Знай.ua", українець замість курячих спинок отримав "неблагородну" цвіль: сказали - провокатор
Знай.ua писав, звинувачена в крадіжці харків'янка влаштувала скандал, охорона мовчала: "Дитину шкода"