Давайте розберемося в ситуації, коли ви можете випадково пошкодити товар в супермаркеті, що ж робити.

Адже згідно зі статтею 323 ЦКУ (Цивільного кодексу України), саме власник, магазин, несе ризик випадкового пошкодження майна. А ось відповідно до статті 668, ризик випадкового пошкодження або знищення переходить до Покупця з моменту передачі йому товару. Людина не повинна платити за зіпсований товар, поки не придбав його.

Магазин, скріншот: Youtube
Магазин, скріншот: Youtube

Необхідно вимагати скласти акт про нанесення шкоди і надати факти, на думку адміністрації, які доводять вашу провину, в разі, якщо представники магазину наполягають на своєму. Покупців заборонено примушувати до придбання продукції непотрібного йому асортименту або неналежної якості відповідно до частини другої статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів".

При цьому споживачеві слід довести, що товар був зіпсований або розбитий випадково. В цьому випадку можна вдатися до записів з камери відеоспостереження.

Популярні новини зараз

Збіднілі на локдаунах українці почали продавати повітря по 40 грн: заробляють, як можуть

Дівчинка довгі місяці підкидала воші школярам, діти зрозуміли не одразу: "Розчесала волосся виделкою і...."

Володимир Путін "привітав" українців з Днем УПА, ще й Олега Газманова і Миколу Расторгуєва змусив: "Батько наш Бандера"

Арсен Мірзоян розвеселив українців походом в "Сільпо": "Ще не їв, а вже в шапці"

Показати ще

Українцю потрібно викликати правоохоронців, якщо його продовжують змушувати платити після всіх наданих аргументів.

Магазин, скріншот: Youtube
Магазин, скріншот: Youtube

Нагадаємо, чоловік поскаржився на дивну піцу в " Сільпо": "Не щурячі, але..."

Як повідомляв "Знай.ua", українець замість курячих спинок отримав "неблагородну" цвіль: сказали - провокатор

Знай.ua писав, звинувачена в крадіжці харків'янка влаштувала скандал, охорона мовчала: "Дитину шкода"