Українка поскаржилася на те, що "ПриватБанк" поставив під загрозу її заробітки, блокуючи всі карти. Про це вона написала на сторінці сайту «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«У мене офіційний ФОП-рахунок в "Приват"! За який я плачу податки! Тільки з ФОП-рахунку я переводила гроші на свою особисту карту, далі з якої знімала, оплачувала онлайн! Жодна гривня не заходила мені на карту, не пройшовши через ФОП-рахунок! Але "Приват" блокує всі мої рахунки без попередження і пише, що розриває зі мною договір обслуговування!", - обурюється вона.
При цьому клієнтка скаржиться, що банк не обґрунтовує своє рішення, і не попереджав про намір розірвати контракт.
"Блокує не тільки особисту карту, але і ФОП-рахунок! Тим самим паралізуючи мою роботу! Працювати я не можу, а податки платити повинна! Пишуть, надайте карту іншого банку, і ми протягом 30-ти днів переведемо гроші! Як це 30-ти днів? Це мої кошти, які зараз у них! Чому це не 1-3 дні! Навіщо їм 30 днів, повернути мої ж гроші? Вони просто користуються безкоштовно моїми засобами весь цей час! Заморозили мені роботу, я несу втрати! Банк обманщик! Якому абсолютно плювати на репутацію і своїх клієнтів!» ,- підсумувала жінка.
У банку пообіцяли оперативно розібратися з проблемою.
"Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про результати Вам відразу повідомлять. Дякую за розуміння", - зазначили у фінустанові.
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв " Знай.ua", киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови"
Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"