Клієнт оператора зв'язку lifecell поскаржився на додаткові послуги, які йому підключили нібито без його відома. Про це він написав на сторінці otzyvua.

За словами чоловіка, він є клієнтом даного оператора мобільного зв'язку з 2009 року. При цьому він ніколи не підключав ніяких додаткових послуг або підписок.

Однак, коли він востаннє поповнював рахунок на телефоні, незрозуміло куди "зникли" 20 гривень.

Вирішивши розібратися, він подзвонив в колл-центр, де йому сказали, що він самостійно підключив собі дві послуги.

Популярні новини зараз

Львів'янка показала таксисту важливість української мови: "Дивився як на інопланетянку"

Новою "обраницею" Узєлкова після розлучення з Боржемською стала багатодітна фітнес-мама: "Плакала і принижувалася"

Вчителі показали найсмішніші відповіді школярів на ЗНО-2021: "Китай заснував локшину"

Наталія Сумська зізналася, чому не спілкується зі своєю сестрою Ольгою: "Я обираю так жити"

Показати ще

Комічність ситуації в тому, що одна з послуг – для жінок, а автор відгуку – 50-річний чоловік.

«користуюся послугами Лайф з 2009.Ніколи не замовляв додаткових послуг. Сьогодні поповнюючи рахунок не дорахувався 20грн. Виявляється мені підключили дві лівих послуги. Одна з них be woman.... Я 50-річний мужик. Навіщо мені потрібно", - дивується українець.

Телефонні афери
Телефонні афери

Після з'ясування всіх обставин і нервового спілкування клієнта відключили від платинум-клубу, повідомивши, що тепер він не зможе додзвонитися на гарячу лінію.

«Плата в місяць становила 379 грн. І інших провайдерів", - резюмує незадоволений клієнт.

Раніше повідомляли, українці з порушенням слуху зможуть звертатися в поліцію через додаток " Connect Pro".

Як повідомляв Знай.uа, прості поради, які вбережуть вас від шахраїв в Інтернеті.

Знай.uа писав, провідний або Мобільний Інтернет: фахівці назвали найкраще рішення для українців.