Українець поскаржився на роботу терміналів самообслуговування ПриватБанку. Він розповів, що після введення грошей в термінал він просто вимкнувся.
Про це українець поскаржився на сайті Мінфіну.
Так, стало відомо, що в п'ятницю, 11 червня, об 11:35 українець переводив гроші на розрахунковий рахунок в IBAN форматі на терміналі самообслуговування. Але після того, як він вніс в термінал три тисячі гривень, він просто вимкнувся. Після перевірки надходжень на розрахунковому рахунку грошей не виявилося.

Скріншот скарги
Скріншот скарги

"Дзвінок на гарячу лінію закінчився складанням заявки на проведення перевірки терміналу і повернення грошових коштів. Після проведення перевірки, як у них виявилося, зайвих грошей в терміналі немає. Консультант сказав, що більше нічим допомогти не може. Значить це мені наснилося або 3000 грн інкасація банку залишила собі, тут вже не відомо. Але те, що банк привласнив мої чесно зароблені, це факт!",- розповів він.

Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."

Популярні новини зараз
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще