Українці все частіше почали скаржитися на роботу банків. Цього разу клієнт "Ощадбанку" поскаржився, що ніяк не може отримати залишки по субсидії на свою активну карту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
За словами клієнта, банк не нараховує залишок субсидій на активну карту "Мій рахунок", а консультанти гарячої лінії не можуть відповісти на це питання і кажуть чекати кінця червня.
"Залишок по субсидії чомусь не нараховують на активну карту «Мій рахунок» і жоден консультант гарячої лінії не може сказати якого числа все-таки буде перерахування!!! Червень добігає кінця, консультанти кажучи до кінця місяця, чекайте. Хотілося б отримати повну і точну інформацію з даного питання, але на жаль, банк робить з цього велику таємницю!",- написано у відгуку.
У банку відповіли, що списки субсидіантів і пільговиків, які мають залишки по виплаті, спочатку узгоджуються з Мінсоцполітики. Без цієї угоди банк не має прав здійснити виплати. При цьому клієнту назвали максимальні терміни, коли повинна буде проведена виплата - це 20 грудня.
Нагадаємо, раніше Українець з карткою " Ощадбанку "ледь не позбувся всього, виправдовуються хакерами:" великий сарай, крадуть..." Українець жорстко заявив, що не рекомендує користуватися послугами банку
Як повідомляє портал «Знай.иа» Українець з карткою " Ощадбанку "в беззвучному режимі втратив доступ до грошей:" лежить у відділенні..." Так, українець, який є переселенцем заявив, що його картку анулювали без повідомлення.
Також «Знай.иа " писав, що У клієнтки "Ощадбанку" взяли гроші за неіснуючу страховку: "Стрес і зіпсований настрій"