Український юрист Олександр Моргун пояснив, як треба діяти у разі скасування вашого авіарейсу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки його новій публікації в мережі Instagram під назвою «Ваші права, якщо ваш рейс затримали або скасували, та як отримати за це компенсацію!»
За словами юриста, якщо ви опинилися у такій ситуації, вам варто дотримуватися простих інструкцій.
По-перше, треба звернутися до представника авіакомпанії, якщо рейс саме скасований - тоді вам мають надати квитки на інший найближчий рейс. Важливо, щоб самі відмову ви не писали і жодних заяв не підписували, оскільки це може трактуватись як добровільна відмова.
По-друге, якщо ви чекаєте рейс понад дві години, авіакомпанія зобов'язана надати вам прохолодні напої.
По-третє, якщо ваш виліт затримується більше, ніж на чотири години – ви маєте право на безкоштовний обід чи вечерю.
У тому випадку, якщо рейс затримується, то здати квитки можна через п’ять годин очікування, і отримати компенсацію (щоб це зробити швидко існують сервіси Flyhelp.com.ua ta airhelp.com).
Якщо ж ваш рейс затримали на термін понад 8 годин, вас мають забезпечити безкоштовним номером в готелі та трансфером в обидві сторони.
«На яке законодавство слід посилатися?», - уточнюють українці.
«Про затвердження Авіаційних правил України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу»», - пояснює юрист.
Нагадаємо, авіакомпанії вимагатимуть від пасажирів щеплення від Covid-19: без довідки на борт не пустять. Авіакомпанії мають намір не пускати пасажирів без щеплень від Covid-19
Як повідомляв портал "Знай.ua", авіабілети до країн ЄС значно подешевшають: Україна готується "відкрити небо". "Відкрите небо" значно зменшить вартість квитків до Європи: чого чекають українці від угоди
Також "Знай.ua" писав, авіаперельоти відновляться у 2026 році - в Європі озвучили невтішний прогноз. У Європі озвучили три сценарії відновлення авіасполучення