Перевізник "Укрзалізниця" знову потрапила у черговий скандал – про це на своїй сторінці у Facebook розповіла Надія Майна - журналістка-міжнародник, наразі працює в редакції видання "Главред".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк виявилося, їй продали квиток на місце, якого впринципі не існувало у вагоні. Через це вона, і ще багато таких пасажирів були вимушені подорожувати стоячи, або тимчасово займати вільні місця, поки у вагон не сідав власник квитка, який придбав це місце.
Чи має Укрзалізниця хоча б мінімальну повагу до тих, хто користується її послугами? Та чи має пасажир хоча б якісь гарантії, що йому буде надана послуга, згідно з купленим квитком? Потяг #731 Запоріжжя-Київ, сідаю у Дніпрі. Але - сюрприз: у вагоні, де маю вмоститися на своє 86-те місце, такого місця немає в принципі - місця закінчуються на 81-му номері. І таких, як я (з квитком, але без місця), десь по десятку людей у кількох вагонах. УЗ замінила рухомий склад на інший, із більш короткими вагонами. Тож варіанти три: або сідай на вільне місце, але якщо на якійсь станції зайде людина з квитком на це місце, мусиш брати свої торби-чемодани і шукати по потягу нове вільне місце, або провідник веде цю "новеньку" людину в інший вагон, шукаючи місця, або, якщо не хочеш "кочувати" та сперечатися з кимось за місце, можна проїхатися до Києва стоячи. Це ок ситуація? Я вже якось звикла до того, що ці денні "швидкісні" потяги-інтерсіті ледь не щоразу спізнюються, як мінімум, на півгодини (а це особливо додає драйву, коли одразу з потяга мусиш встигнути на рейсовий автобус), але це вже щось геть новеньке, якесь нове "дно". Добре, що хоч не пропонують сидіти двом людям на одному місці по черзі...
На своїй сторінці вона також опублікувала фото власного квитка, де вказаний номер вагону і посадкове місце.
У той же час, у схемі розміщення вагону зазначено на 7 місць менше.
У коментарях підписники не стримували гнівних висловів:
Срубить 400-600 грн мозгов хватило, а рассадить людей – нет
Нащастя, усі пасажири доїхали благополучно. Проте, сподіваються, що надалі їхні подорожі будуть більш клієнтоорієнованими.
Це не перший скандал, в який потрапляє український перевізник. Дуже часто пасажири скаржаться на жахливий сервіс та обслуговування.
Не дивлячись на онлайн резервування квитків, яке існує в Укрзалізниці, це не гарантує вам того, що ви будете їхати із комфортом, а не стоячи в тамбурі.
У той же час, перевізник постійно намагається покращувати сервіс - працівники проходять спеціальні навчання, вагони оновлюють та проводять хімчистку, закупляють нову білизну. Вдається це йому чи ні - вирішувати самим пасажирам. У крайньому випадку кількість скарг не зменшується.
Нагадаємо,
Як повідомляв Знай.uа
Раніше, Знай.uа писав, що