Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Грошей я не отримала, але коли перевірила картку, побачила, що 9000 грн з картки зникли, які мені були терміново потрібні! Я звернулася на гарячу лінію, але так і не зрозуміла, коли мені повернуть мої гроші. Я не можу довго чекати, тому що мені треба оплатити лікування. Вирішіть проблему, в яку Ви мене втягнули. Для мене це дуже великі гроші", - написала Українка в негативному відгуку.
Представники "ПриватБанку" вже відповіли на цей коментар і заявили, що їм дуже шкода через подію. З боку банку також стало відомо, що заявка на повернення грошових коштів вже подана і буде оброблена протягом одного дня, хоча інкасація може тривати до 14 днів.
"Разом з цим наші фахівці роблять все можливе, щоб вирішити ваше питання якомога швидше", - йдеться у відповіді "Приватбанку".
Нагадаємо, ПриватБанк заблокував карту клієнтки за чужий борг у 3000 гривень: "Хто компенсує мої нерви?"
Як повідомляв "Знай.ua", українка повернулася з-за кордону і виявила "нулі" на картці "Ощадбанку": "Змінили номер на незнайомий"
Знай.ua писав, клієнтка Приватбанку погасила весь кредит і знову виявила борг у 1600 гривень: відділення закрили, пояснень не дали