В Одесі клієнтка поскаржилася на обслуговування будівельного гіпермаркету "Епіцентр".

Про це стало відомо завдяки спільноті "Чорний список Одеса" в соціальній мережі Фейсбук, де дівчина розповіла про свою ситуацію.

За її словами, на початку березня вона замовила 46 кв.м. плитки на суму понад 60 тисяч гривень і внесла 100% оплату. Вже в кінці квітня замовлення приходить з битою упаковкою, одеситка відмовляється забирати товар і заявляє, що почекає, коли зроблять заміну.

Епіцентр, скріншот: YouTube
Епіцентр, скріншот: YouTube

"У березні місяці я замовила плитку 120х60 corner Stone 46кв м на суму 60000 тис .грн в епіцентрі, зробила 100% оплату... так ось прийшла плитка 28 квітня з битою упаковкою , забирати плитку я відмовилася , сказала буду чекати і заберу всю , оплата була 100%/значить 80% товару мені не підходить... вони зробили замовлення( добре, що не забрала потім плитку зі стін зривати б довелося, щоб доводити, що колір не збігається)", - пише дівчина.

Популярні новини зараз
Вся техніка погорить під час дії графіків відключення світла: українців попросили зробити це Боржників за комуналку гарненько "потрусять": доведеться погасити платіжки ще й доплатити Українці не підозрюють про наслідки: які пастки приховує "Національний кешбек" В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

фото: Чорний список Одеса / Фейсбук
фото: Чорний список Одеса / Фейсбук

Вже в червні з'ясовується, що замовлена плитка прийшла не в тому кольорі. Працівники "Епіцентру" пропонують знову забрати товар або взяти зі стенду. Але і на вітрині плитка виявилася з дефектом, природно, клієнтка відмовилася від пропозиції.

"Менеджер як не подзвониш вихідний, на повідомлення відповідає, але через день / два ... обіцяли плитку на початку липня , минулого тижня я зрозуміла , що всі переговори марні і ігноруються , тому написала на пошту в Епіцентр і в самому магазині письмо , в якому вказала , що настійно рекомендую поставить товар у строк 10 календарних днів з моменту подачі скарги , в іншому випадку вимагаю повернення грошових коштів , а так само компенсацію за втрачений час, але Епіцентр навіть не зволив відповісти письмово, єдине що подзвонив їх менеджер з обіцянками що товар буде до кінця липня, сьогодні, 2 серпня, а товар я так і не отримала, як та пояснень....", - поскаржилася одеситка на обслуговування "Епіцентру".

Пізніше до Знай.UA звернулися представники компанії Епіцентр, які пояснили ситуацію.

"Детально розібравшись у ситуації з приводу очікування однією із наших покупців придбаної в ТЦ “Епіцентр” плитки CORNERSTONE SLATE GREY, ми з'ясували наступне: 6 березня було здійснено замовлення плитки та озвучені попередні терміни доставки - 10 квітня. Через затримку на виробництві замовлення в повному обсязі було доставлено 21 квітня. Однак з'ясувалося, що дві упаковки плитки з усього замовлення були пошкоджені під час транспортування і доставлені до нас битими. У зв'язку з цим клієнтці запропонували замінити пошкоджену плитку виставковими зразками, що були в наявності в торговельному центрі, або ж очікувати нової поставки. Клієнтка обрала другий варіант. При цьому їй була озвучена інформація, що терміни доставки замовлення повністю залежать від процесу виготовлення товару на виробництві постачальника і на які ми, на жаль, не впливаємо. Хочемо звернути увагу, що плитка вже пройшла процес розмитнення і 3 серпня буде відправлена у ТЦ “Епіцентр” на вул.Паустовського, 14 (с. Ілічанка)", – пояснили в компанії.

Нагадаємо, раніше Весілля через тиждень, плаття-хоч викидай: Хімчистка зіпсувала свято нареченій

Як повідомляє портал «Знай.иа» В Одесі Українка перекусила волохатим осетинським пиріжком і отримала море емоцій: "Волосня потрапила"

Також «Знай.иа " писав, що "Епіцентр" змусив українців дізнатися, що таке справжнє "дно": 40 хвилин у черзі з одним папірцем