В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс одного з найпопулярніших і великих державних банків країни "ПриватБанк". Було таке, що клієнтам навіть грубили, банкомати не видавали готівку, а на цей раз співробітники банку не змогли поміняти фінансовий номер клієнтки, яка знаходиться за кордоном.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новій публікації незадоволеної клієнтки "Приватбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"На даний час перебуваю за кордоном. Під час подорожі вкрали телефон з українським номером. У чаті Приват24 намагаюся змінити фінансовий номер з операторами протягом семи днів по 3-4 години щодня. Проблема в проходженні фотоідентифікації.
Цю процедуру я намагалася робити і з різних пристроїв (ноутбуки, телефони). і з різних браузерів. Дублюю фото оператору, всі підтверджують, що все зроблено відмінно і правильно. Відсилаю фото, воно приходить нечітким. Іншого варіанту підтвердити мою особистість виявляється немає. Як вирішити ситуацію?", - розповідає і питає українка.
Також варто зазначити той факт, що співробітники банку офіційно відповіли на звернення українки: "Добрий день! Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію і розібратися в ситуації докладніше". На цьому все.
Раніше повідомляли, у Зеленського зобов'язали колекторів до ввічливості: ніяких погроз, шантажу і чіткі правила.
Як повідомляв Знай.uа, Monobank несподівано заблокував рахунок клієнта: "Залишили на їжу".
Знай.uа писав, Українка змінила місце проживання, але ніяк не може довести це ПриватБанку: "Не наша помилка".