Оператор "Нова пошта", який раніше пообіцяв значно розширити мережу своїх поштоматів, оновив графік роботи на найближчі свята.

Зокрема, зміни відбудуться з нагоди святкування Дня захисників і захисниць України та Покрови Пресвятої Богородиці, які щороку відзначають 14 жовтня. Графік зміниться й у наступний день після свята - 15 жовтня. Про це йдеться у повідомленні на сайті Нової пошти.

Як працюватимуть відділення Нової пошти на наступному тижні - 14 і 15 жовтня:

Нова пошта, кадр з відео
Нова пошта, кадр з відео

У пресслужбі Нової пошти розповіли, що 14 і 15 жовтня відділення та адресна доставка "Нової пошти" працюватимуть по графіку, за яким працюють у суботу. Варто звернути увагу на те, що він може відрізнятися в залежності від відділення.

А детальний графік роботи конкретного відділення можна переглянути на офіційному сайті Нової пошти.

Популярні новини зараз

Даша Квіткова і Микита Добринін передумали розлучатися? Родина "Холостяка" розкрила таємницю примирення

Суддя "Танці з зірками" Максим Чмерковський покинув кохану після року стосунків

Красуня з модельною зовнішністю: чому Андрій Шевченко роками ховав від усіх свою дружину

Донька Анастасії Заворотнюк почала ходити "в жалобі": "Сумно, дуже..."

Показати ще

Нагадаємо, День захисника та захисниць України, 14 жовтня, цього року випадає на четвер. З цієї нагоди робочий день перенесено з п'ятниці, 15 жовтня, на суботу, 23 жовтня. Тому в Україні наступного тижня буде аж чотири вихідні дні поспіль - з 14 по 17 жовтня.

Проте, варто пам'ятати, що наступного тижня субота, 23 жовтня, буде робочою.

Календар на жовтень
Календар на жовтень

Нагадаємо, Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. "Нова пошта" повідомила про нововведення

Як повідомляв портал "Знай.ua", Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. Популярний поштовий оператор "Нова пошта" повідомила про нововведення, які мали б полегшити життя їхніх клієнтів

Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету