27-річна південнокорейська актриса і модель Хо Ен Чон поділилася з численними шанувальниками кадрами з нової фотосесії.

Останні кілька тижнів весь світ обговорює новий серіал про виживання "Гра в кальмара". Він вже встиг побити всі рекорди за переглядами, а актори, які зіграли ключові ролі стали всесвітньо відомими зірками. З цього моменту за їх життям почали стежити мільйони людей по всьому світу.

Хо Ен Чон, фото з instagram
Хо Ен Чон, фото з instagram

Так сталося і з 27-річною акторкою Хо Ен Чон. Після виходу серіалу на її сторінку у соціальній мережі Instagram почали мільйонами підписуватися шанувальники і зараз за нею стежить 21.7 мільйона осіб.
Нещодавно Хо Ен Чон стала новим амбасадором модного будинку Louis Vuitton, тому цього разу вона поділилася кадрами з фотосесії для бренду. На одному з фото знаменитість позувала трохи привідкривши ротик та уважно дивлячись в камеру.

Хо Ен Чон, фото з instagram
Хо Ен Чон, фото з instagram

Зірка серіалу "Гра в кальмара" приміряла на себе стильне пальто, грубе взуття та доповнила образ милим рюкзаком. Варто зазначити що весь одяг в якому позувала Хо Ен Чон був від модного будинку Louis Vuitton.

Хо Ен Чон, фото з instagram
Хо Ен Чон, фото з instagram

На іншій світлині знаменитість вирішила продемонструвати свої стильні прикраси. Хо Ен Чон зробила собі пучок та задумливо подивилася в сторону на фото аби показати свої масивні золоті сережки. Також на шиї знаменитості виднілося елегантне кольє.

Популярні новини зараз
Комунальники зробили попередження для всіх, хто має лічильники: переплати не уникнути Продаж квартири зажене у мінус: нові податки на нерухомість з’їдять весь прибуток Українців ловитимуть посеред вулиці — ТЦК отримали нові повноваження по перевірці документів Олена Бюн розповіла, хто насправді замовив убивство Ірини Фаріон
Показати ще

Як повідомляв "Знай.ua", поліцейський-красень Ві Ха Джун з "Гри в кальмара" оголив тіло і підкорив досконалістю: на це можна дивитися вічно

Знай.ua писав, "Гру в кальмара" зняли за ціною трьох серій "Дуже дивних справ": скільки коштує південнокорейський хіт від Netflix