Напарниця Майкла Щура з "Телебачення Торонто" Ярослава Кравченко розповіла, чим обернувся для неї патріотизм багатьох українських компаній, які після широкомасштабного вторгнення росії 24 лютого почали масово використовувати українську символіку й зокрема синій та жовтий кольори нашого прапора.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк виявилося, така ситуація викликала деяку плутанину. Адже багато логотипів компаній стали синьо-жовтими. Від таких відомих як ПриватБанк, до дрібніших.
Як розповіла Ярослава Кравченко, хоча їй і до вподоби такі настрої у суспільстві та патріотичний ребрендинг, проте декілька разів вона вже встигла потрапити у кумедну ситуацію.
Наприклад, як розповіла з гумором напарниця Майкла Щура, одного разу вона намагалася викликати таксі через Satisfyer і поповнити рахунок, використовуючи додаток Uklon.
"Мені дуже подобаються патріотичні ребрендинги компаній, мені подобаються жовто-блакитні логотипи. Але вже 3 рази намагалася викликати таксі через Satisfyer і поповнити рахунок Uklon", - розповіла вона.
Раніше Знай писав, Ярослава Кравченко з "Телебачення Торонто" дала головну пораду під час війни. Засновниця "Дикого театру" та подруга Майкла Щура нагадала українцям не забувати жити зараз.
Також ми писали, Майкл Щур з "Телебачення Торонто" назвав найгірший курорт у Карпатах: "Жлоби зайняли гору". Майкл Щур розкритикував сервіс на гірськолижному курорті "Захар Беркут"