Клієнти Ощадбанку почали скаржитися на самовільне списання грошей з рахунків. Один із клієнтів розповів, що придбав новий смартфон і встановлював на нього застосунок банку. В результаті у нього почали знімати кошти з рахунку. Про це повідомляє сайт Міністерства фінансів.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Чоловік зазначив, що випадково активував послугу СМС-інформування, але майже одразу її відключив. У кінці місяця з його рахунку списали 25 гривень за СМС-інформування.

"Я зателефонував на гарячу лінію, пояснив ситуацію. Оператор підтвердив: о 10:44 послуга була підключена, а о 10:45 - відключена, але списання відбулося автоматично. Я намагався довести, що послуга працювала менше хвилини і фактично не використовувалася, просив увійти в становище і виправити помилку. Але переконати спеціаліста так і не вдалося", - розповів клієнт.

За його словами, сума у 25 гривень не є критичною, однак важливим є сам принцип. Чоловік стверджує, що банк запровадив послугу, не надавши права вибору клієнтам.

Популярні новини зараз
Бойові дії можуть зупинитися вже цього року - експерт натякнув на несподіваний сценарій Гороскоп на сьогодні 5 вересня: витрати козерогів, стосунки терезів та конфлікти водоліїв Чому полив увечері вбиває ваш город: секрет, про який мовчали досвідчені дачники Українці можуть отримати штрафи за житло: хто поплатиться вже у вересні
Показати ще

"Якщо таке можливо, чому не впровадити функцію підтвердження вибору? На кожну дію в застосунку. Це ж просто і недорого! Але тоді не вийде списувати гроші з повітря", - підсумував він.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Крім того, Ощадбанк регулярно нагадує своїм клієнтам про ризики шахрайства. Зловмисники можуть видавати себе за працівників банку, поліції чи інших структур, щоб отримати конфіденційні дані, зокрема PIN- чи CVV-коди, або ж схилити людину перейти на фішингові сайти.

Щоб убезпечити себе, важливо ніколи не розголошувати особисті дані, не відкривати підозрілі посилання і не телефонувати за номерами, вказаними у сумнівних повідомленнях. Перевірити інформацію можна, зателефонувавши до контакт-центру Ощадбанку за номером 0 800 210 800.