З 2025 року в Україні вступають у дію нові правила, які регулюють процес призначення та виплати державної допомоги для громадян з інвалідністю. Пенсійний фонд України надав роз’яснення стосовно процедури заміни посвідчень, які забезпечують право на соціальні виплати.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Багатьох осіб із інвалідністю цікавить, чи потрібно достроково замінювати посвідчення, видане органами соціального захисту, до завершення періоду його чинності. У ПФУ запевнили, що чинні посвідчення не потребують заміни до закінчення їхньої дії.
Термін дії посвідчень, виданих раніше
Згідно зпостановою Кабінету Міністрів № 695, посвідчення, оформлені до 1 липня 2025 року органами соціального захисту на підставі законодавства про соціальну допомогу громадянам з інвалідністю та особам, які не мають права на пенсію, залишаються дійсними до завершення терміну їхньої дії або до моменту їх заміни за власним бажанням чи необхідністю.
Коли потрібно заміна посвідчення?
Хоча дострокова заміна документа не є обов’язковою, у певних ситуаціях посвідчення може бути оновлене за заявою його власника. Зокрема:
- якщо документ пошкоджено або зношено;
- при переході на інший вид пенсії;
- у разі втрати документа;
- у випадку зміни даних, що стосуються опіки чи піклування.
Для заміни посвідчення слід подати до Пенсійного фонду України відповідну заяву, паспорт, довідку про ІПН, фото розміром 2,5х3 см та зразок підпису (для оформлення електронного посвідчення).
Раніше портал Знай писав, що допомогу від держави скасовують: виплати об'єднають.
Крім того, ми повідомляли, що на українських АЗС назріває дефіцит пального.
Також портал інформував про шторм на валютному ринку: чи злетить курс долара до 46 грн.