Державний "Ощадбанк" без відома клієнтів встановлює кредитний ліміт на картках, що створює людям низку непередбачуваних проблем. Відповідну скаргу опублікували на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець зазначив, що банк автоматично відкрив кредитну лінію, в якій не було необхідності. При цьому з відмовою від кредитних коштів виникли труднощі.
"Ощадбанк без дозволу та без запиту встановив кредитний ліміт. У додатку зменшити кредитний ліміт до 0 немає опції", - повідомив клієнт.
Звернення на гарячу лінію дало обмежений результат — ліміт можна знизити лише до 100 грн, а для повного відключення кредитної лінії необхідно особисто відвідати відділення банку.
Проте у найближчому відділенні співробітники відмовилися виконати цю операцію, пояснивши, що зменшити ліміт до нуля можна лише в тому відділенні, де було відкрито картку. За словами клієнта, співробітники спілкувалися з ним у хамському тоні.
"Цікаво, чим керуються у цьому банку, якою логікою? Бо відповідно вони можуть встановлювати будь-який ліміт на власний розсуд, але зменшити його, чи відмовитись від використання — це ні через додаток, ні фізично в найближчому відділенні — ніяк. Тільки до 100 грн і те тільки через гарячу лінію. Ще й відверто хамське відношення", - обурився українець.
Раніше портал Знай повідомляв, клієнтів "Ощадбанка" попередили: кому закриють доступ до коштів.
Також наш портал інформував, грошові перекази по-новому: ПриватБанк попередив про зміни.
Крім того, ми писали, ПриватБанк вводить нові правила: популярна послуга стане платною.