Українці зобов’язані вчасно оплачувати комунальні послуги, проте далеко не завжди якість цих послуг відповідає заявленим стандартам. Зокрема, у багатьох будинках під час опалювального сезону батареї ледь теплі, а платіжки приходять із величезними сумами.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ таких випадках громадяни мають повне право вимагати перерахунку. Про це повідомив юрист АО EvrikaLaw Андрій Шелих у коментарі "24 Каналу".
Експерт зазначив, що закон дозволяє споживачам оскаржувати розмір платежів, якщо послуги надаються неналежної якості. Це стосується централізованого опалення, гарячої та холодної води, водовідведення, а також утримання будинків і прибудинкових територій.
За словами Андрія Шелиха, українське законодавство гарантує право громадян отримувати своєчасні та якісні комунальні послуги, згідно з умовами укладених договорів. Однак, у реальному житті споживачі часто стикаються з протилежним – холодними батареями, перебоями водопостачання та завищеними рахунками.
Юрист наголосив, що перш ніж вимагати перерахунок, споживач повинен зафіксувати факт неякісного надання послуги. Для цього необхідно звернутися до постачальника комунальних послуг із заявою. Після цього представник компанії має прибути на місце, перевірити ситуацію та скласти акт-претензію щодо неналежної якості послуги.
Після перевірки якості послуг оформлюється документ, який підписують і споживач, і представник комунального підприємства або управитель будинку. Саме цей акт стає підставою для перерахунку вартості наданих послуг.
Раніше портал Знай повідомляв, не гірше, ніж обігрівач: як швидко зігріти квартиру, якщо немає опалення.
Також наш портал інформував, заблокують рахунки та арештують майно: комунальники будуть посилено вибивати борги.
Крім того, ми писали, нові тарифи та додатковий платіж: комуналка забере більше грошей.