Використання банкоматів ПриватБанку закінчується для українців втратою великих сум коштів. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка поділилась своїм неприємним досвідом. За її словами, вона спробувала зняти готівку зі своєї картки від "Ощадбанку" через банкомат "Привату".
Банкомат тривалий час відраховував суму у 10 000 грн, однак в результаті повідомив про помилку. Гроші видано не було, однак з карткового рахунку сума списалась у повному обсязі.
"Банкомат довго, щось рахував, кошти не видав, на екрані з'явився текст, що сталося помилка і кошти списані з рахунку не будуть. Але!!! Кошти списані з рахунку ощадбанку були миттєво! В ощад24 відобразилась що зняття готівки успішне", - поділилась українка.
Жінка звернулась за допомогою у службу підтримки ПриватБанку, однак там почула, що їй не зможуть допомогти і для вирішення проблеми треба звертатись до "Ощаду".
"При спробах додзвонитися до ПриватБанку мені відповідали що я не являюсь клієнтом ПриватБанка з вами нас ні що не зв’язує. Шановні що за жах? З голосового повідомлення я зрозуміла що треба звертатись до свого банку в якому обслуговуємося", - обурилась жінка.
Українка зазначила, що такі правила поставили її у глухий кут, адже власник картки її чоловік, який знаходиться на фронті й не може оперативно ініціювати процедуру повернення коштів.
Раніше портал Знай повідомляв, як не переплачувати при поповненні рахунку: у "ПриватБанку" роз'яснили деталі.
Також наш портал інформував, банки можуть почати масове блокування карток: чиї рахунки під загрозою.
Крім того, ми писали, до 50 000 грн від ПриватБанку: хто та як може отримати.