У столиці мешканців закликають активніше переходити на сучасні інструменти передачі показників для коректного нарахування плати за житлово-комунальні послуги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомляє пресслужба КП "Київтеплоенерго", новий підхід дає змогу швидше та зручніше передавати дані з лічильників тепла та гарячої води.
У компанії наголосили, що для киян доступний оновлений цифровий сервіс – чат-бот "Комуналка". У ньому зібрані всі основні комунальні служби міста, що відповідають за постачання тепла, води, газу та електроенергії. Представники підприємства пояснили, що такий інструмент значно спрощує процес передачі показників і мінімізує ризики помилок.
Щоб інформація була оброблена коректно, необхідно регулярно передавати дані з лічильників. Як і раніше, показники приймають упродовж усього року – з 5-го числа і до останнього дня місяця.
Як приєднатися до цифрового сервісу
У "Київтеплоенерго" зазначають, що мешканці можуть уже зараз протестувати роботу чат-бота у Telegram або Viber. Для цього потрібно перейти за посиланням і виконати прості кроки, запропоновані інструкцією.
Передавати дані можна й іншими каналами дистанційного зв’язку:
- через особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- у кабінеті на порталі "Київтеплоенерго";
- за телефонами Call-центру: (044) 247-40-40, (099) 247-40-40, (093) 247-40-40 та (096) 247-40-40;
- на безкоштовній лінії 0 800 404 407;
- через додаткові стаціонарні номери районних сервісних центрів.
У підприємстві також наголосили, що власникам бойлерів необхідно щомісяця надсилати показники лічильників гарячої води, навіть якщо вони не змінилися.
Раніше портал Знай повідомляв, опалення та вода: деяким українцям частково покриють витрати на комуналку.
Також наш портал інформував, готуйтесь вивертати кишені: через зміни у системі опалення зростуть платіжки.
Крім того, ми писали, бажаєте припинити платити за доставку газу? Хто з українців може віддавати менше за комуналку.